İyi akşamlar. Oto Koltuğu meselesi derya deniz bir konu değil mi ?😱 Günlerdir buna bakıyorum ve beynim yandı diyebilirim sizlerle de konuşmak istedim.
ADAC test puanı, I-size uygunluğu, Avrupa standartlarına uygunluk sertifikası, 360 derece döneni, izofixlisi, 0-18, 0-25, 0-36 diye ayrılabilen ya da uzun süre kullanılabilen aralıkta seçenekleri vs.
8 aylık, 8 buçuk kilo bebeğim için güvenliği ön planda ancak kullanışlı da bir oto koltuğu arıyorum. Sebepleriyle beraber memnun kaldığınız veya kalmadığınız oto koltuğunuz hakkında yazabilir misiniz tecrübeli anneler 🙏