Kızlar oğlum ve ben kan testi yaptırdık. Oğlumun değeri düşük çıktı ilaç başlanacak.
Benim ise yıllar sonra ilk kez yüksek çıktı. Genelde bende de kansızlık olurdu.
Doktor benim için birşey demedi sadece terleme ve çabuk yorulma şikayeti olabileceği söyledi. Ama ne yapmak lazım sizce ayrıca dahiliyeye çıkmalı mıyım (asm’de tahlil yaptırdım) yada kan bağışı vs öneriliyor diye duymuştum