@Feyekum aslında 8 güne kadar yapmamaları normaldir benim kızımda öyle olmuştu dr götürdüğümde söylemişti tabi yapamadıkları zaman huzursuz oluyorlar ben kızımda da şimdi oğlumda da mama kullanıyorum ve mamanın içine biraz zeytinyağı katıyorum öyle içiyorum faydasını görüyorum tavsiye ederim herhangi bi zararını görmedim 🌸birde hangi mamayı kullanıyorsunuz ben sma comfort kullanıyordum ama değiştim hipp comfort kullanıyorum o daha iyi hem gaz hem kaka yapmasında daha iyi tabi bebekten bebeğe değişiyordur