Kızlar bebeğim 6 aylık doğduğundan beri damaklı emzik verdim ilk 3 ay kadar emdi sonra bıraktı unuttu daha doğrusu unutma sebebi de oğlum ne zaman meme istese verdim istediği kadar emain diye uyudu kaldı memede derken emziği unuttu.
Göğsüm doldukça sağım yaptım Her ihtiyaç duyduğumda Philips avent biberon kullandık. Meme reddi yaşamadım.
Şimdi ise memede uykuya dalmak istiyor ben çektiğimde ağlıyor uykusu bölünüyor meme olmadan uyumuyor Philips avent biberon başlığını verdim emiyor onu damaklı emziği almıyor.
- Soru
Philips avent biberon ucu ile emziği aynı şekilde mi kullanlar yardımcı olursanız çok sevinirim.
- Soru
Emzik alıştırmayın diyeceksiniz ama memeden ayılmadığı için nasıl uyutacağım. Emzik gereksiz yere mi almış olurum.
Biraz uzun oldu kızlar kusura bakmayın. Fikri olan olursa 🌸 teşekkür ederim şimdiden🫂🫂