feyzanuur Ahsensmom_ doktorumuz ve hemşiremiz ateşin çıkmasını engellememek için vermeyin demişti. vücudun çok yüksek olmamak kaydıyla ona da direnç geliştirmesi lazım. ateş çıkamadan sönme olmamalı yani
sek_kahve Ahsensmom_ belki çocuğun ateşi hiç çıkmayacak boş yere karaciğeri yormuş olacaksınız annesi, aşıdan sonra gözlemleyip vermek en sağlıklısı olacaktır. Çok geçmiş olsun
ZeydsMom Ahsensmom_ atesi hic cikmayada bilir her cocuk asidan sonra ateslenmiyor. Siz atesim cikacak dur ilac iceyim dediniz mi hic? Hayir atesiniz varsa iciyorsunuz. Ayrıca asinin etkisini de azaltabiliyor
Meri-Mel Ahsensmom_ Hiç sağlıklı bir durum değil verilmez ,verilmemeli ben ateş çıkınca bile 38 i geçmez ise vermiyorum 😥
Meri-Mel Ahsensmom_ Ateş olunca önce duş,ılık uygulama ayak altına limon ,eklem yerlerine bez baktım düşmüyor artıyor 38 i geçti o zaman veriyorum .
ZeydsMom Ahsensmom_ asi olmali ki bebegin durumuna gore ilac verilsin. Agri sizi her bebekte olmuyor ayni sekilde ates . Biz bi yerimiz agrimadan agriyacak dusunerek bisey iciyormuyuz hayir bunu niye bebeklere yapalim o zaman.
feyzanuur Ahsensmom_ 4. ayda sadece gün içinde biraz huysuzlandı gece normaldi ama sağlık ocağı aşılarının hiçbiri ateş yapmadı