İlk ay yapmadım giya yapmayacaltım kolik olduğu için morarana kadar ağlardı uykuları 5 dkydı en son krizinde doktorunu çağırttık bize kundaklayın sadece kollarını dedi sonra sallayın uyusun demişti eve gelip kollarını sardık gerçekten sakinleşti uyudu ilk kez o kadar uzun uyumuştu. 7. Ayında kendi açıyor zaten huzurla uyudu hep eli koluyla kendini uyandırmadı