Mnli neyden kaçarsan onu bulursun gibi olmuş 😀😀benim başıma geldi çocuk yoktu o zamanlar tabi kimseye laf etmedim ama 22 saat otobüs yolculuğu boyunca kulağımda 4-5 bebek ağlama sesi kesilmeyince dönüşü iptal edip uçak bileti aldım çok pahalıya ve uçakta da rahat bi 10 tane bebek vardı gece yolculuğu olduğu halde hiç susmamışlardı mahvolmuştum🫢