Merhaba anneler bi kaç gün önce arçeliğin hibrit modelini çok uygun bir fiyata aldım taşınma durumunuz olduğu için bi kaç ay arçeliğin deposunda bekleteceğim modelden tam emin değilim değişiklik yapma ihtimalim var bu modeli kullanan var mı aranız de memnunmusunuz