kader5329 normal bu ben dogum yaptigimda hastanede bazi bebekleri camin arkasindan gordum tahliller icin ciplak koymustular bebek emekliyordu bildigin bi kac gunluk bebektu daha. Doktora sordugumda aslinda cok normal bunu her bebek becerebiliyor sadece kundak yatis sekli vs oyle serbest birakilmadigi icin yapmiyorlar ve sonra unutuyor cogu dedi. Zamanla alisiyorlar yine. Anne karninda herseyi yapiyorlar yani cikinca bi silinme bisey geliyor sanki bu bebeklere herseye yeniden basliyorlar