biimiyomyardimet Ya kızlar olmuyor maşam 😒 memnun olan kadar olmayan da vardı. Beceririm sandım, bide airstraitten çok memnunum ama bu öyle olmayacak sanki 😔 nasıl kalıcı bukleler yaparım? Normal maşalar çok güzel tutar saçım ince telli olmasına rağmen..
rainayaz biimiyomyardimet birazcık nemli saç ile yapmayı deneyin ama çabuk bozuluyor maalesef bende bu yüzden Airwrap almadım airstrait aldım
biimiyomyardimet rainayaz ya nette de hep öyle yazıyor hafif nemli olsun vs. sprey, köpük Allah ne verdiyse kullanacağız herhalde ☹️
yasmiiina her saç tipine uymuyor maalesef. benim saçım da köpük sürmesem bile çok kolay tuttu mesela ama kardeşim de hiç tutmamıştı. Nemliyken deneyin bir de osis markasının köpüğü var onu da deneyebilirsiniz
biimiyomyardimet yasmiiina görmemişim msjınızı ya 🌸 teşekkür ederim bakayım o köpüğe de, nemli deneyince biraz daha olur gibi oldu😅 diğer başlıkları gayet güzel ama onları sevdim 🫠