Merhaba.
İstanbul ozellikle anadolu yakasi tercihim, daha önce cilt bakımı yaptırdığınız ve memnun kaldığınız yerd var mi?
Hamilelitke ve doğumdan sonra cildim iyiydi önceki sivilceler vs bile neredeyse bitmişti çıkmıyordu ama tekrar adet olunca başa sardı.
Sivilce çıkıyor ve leke fazla.. bunun için giden ve memnun kalanlar yer paylaşırsa cok cok memnun olurum