Merhaba sevgili anneler,
Bebeğim 13 aylık. Bugün akşam üzerine doğru kustu bir kez de ishal şeklinde yaptı kakasını.Biraz önce yine kustu. Ateş vs yok ama iştahsızlık oldu.Enfeksiyon mu kaptı acaba anlam veremiyorum.Yarın sabah doktora götüreceğim ama bir sorayım dedim 😔