Palmiye1 ne kadar uzaklikta yurume mesafesini cok asiyorsa zor tabi.cocukta yorulcak yurumek istemez ,kisin hava sogukta yagmurda zor.ha taksi ile gider gelirim diyosan olabilir ama arabasiz sknti.ya arabayi ogrenmelisin.araba hergun bende olmasina ragmen yine de hep yakin okullari tercih ediyoruz seciyrz biz kizlarimiza cunku en iyi okul eve yakin olandir.acil durumda esim gdp hemen almasi kolay oluyr mesela.yada hava soguksa vs