Öyle zorlanıyorum ki kelimelerle anlatmak kifayetsiz kalır. 3 yaş hareketli ve asla yerinde durmayan kızımla 4 aylık gece gündüz sırtım yere gelmesin diyen kızımla beni bekleyen işler güçlerden yoruldum. Artık ayak topuklarım ağrıyor. Yaz geldi dışarı çıkarız hep dedim bu sefer küçük kızım bebek arabasında ağlıyor. Kanguru olur dedim bu sefer ayaklar ayrı kalıyor. Ne yapıcam bilmiyorum ve bu dertleşme postıydu. Şu an ikiside uyudu ama küçükten emin değilim😀