alyadmr077 Arkadaşlar başvuru ücreti varmı sistemden yaptım ama herhangi bi ucret butonu çıkmadı ama sanki başvuru ücretli diye duydum ben yanlış mı başvurdum acaba bilgilendirirseniz sevinirim
Snp57asel alyadmr077 e iskur sitesinden bende başvuru yaptım temizlik görevlisi olarak ucret bisey istenmedi bildiğim kadarıyla yok
alynabatmaz İŞKUR uzerınden olduğunuz ılı secıp hangı ısı ıstıyorsanız başvuru yapıyorsunuz hıcbır ucret vs talep edılmıyor sadece kurada çıkması şans dıyelım :)