Merhabalar anneler, benim oğlum 20 aylık ve daha konuşmuyor. Nasıl konuşmuyor anne baba, falan gibi şeyleri söylüyor . Dediğimiz herseye gayet iyi anlıyor ama hani daha başka yok. Toplumumuzda da neden konuşmuyor, doktora götür gibi şeyler olduğu icin sıkıldım bilgisi olan yaşayan varsa biraz teselli ve bilgi alabilir miyim ?