kızlar bebeğim 16 aylık bir kaç ay öncesine kadar yabancılardı kimseye gitmezdi ağlardı şimdi ise tam tersi gülücük saçıyor diyemem ama ağlamıyor sonuç olarak. Yada bi yere gittiğimizde yanından ayrılsam beni aramaz eminim. Şimdi diyeceksiniz ki keşfetme zamanı evet biliyorum ama bu durum beni üzüyor.