Selam anneler,
Bebeğim 9 aylık geçen aylarda doktor gaz olduğu için kaka yapamıyor dedi bağırsak boşaltıcı ilacı vermeye çalıştım yemiyor ek gıda geçtiği beri kaka zorlanıyor ne yesem ne damla yaparsa fayda olmuyor bi de masaj yaptım bebek bacak durmak istediği gibi oluyor o yüzünden en çözüm gaz da bile kaka yapan var mı lütfen çözüm