Yhmerve Merhaba kızlar 7mayıs adetimin 16. Günü yumurtlama pik mi sizce ben ilk defa yapıyorum bilenler yorum yapabilir mi
Ogulcan Yhmerve 7 Mayıs pil yapmış canım 3 gün değerlendir ben 2 gebeliğimi de ovulasyon testi ile hamile kaldım
Yhmerve Ogulcan 5 yıllık evliyim ilk çocuğuma 3 aylık evliydim hamile kaldığımda. Oğlum 4 buçuk yaşında şimdi biz bir seneden fazladır bebek düşünüyoruz nasip olmadı henüz bu ay ilk defa ovül denemek istedim 🥲
Yhmerve Purposeless ilk çocuğum üç aylık evliyken olmuştu şimdi bir seneden fazladır bebek düşünüyoruz nasip olmadı bu ay ovül denemek istedim biraz da araştırdım inşallah bu ay mutlu haber alırız 🥹
Ogulcan Yhmerve hayırlısı olsun inşallah bizimde ilk çocuğumuzda 7 ay olmadı sonra ovulasyon ile ilk denemede hamile kaldım 2. Bebeğime de direk ovulasyon testi kullandım onda da ilk denemede hamile kaldım canım 🥰
Yhmerve Yaademm sizi hatırlıyorum ovül test deniyordunuz gözlerim sizi aradı bu süreçte tüp bebek tedavisine başlayacağınızı söylemiştiniz
Yaademm Yhmerve sanki daha koyu olması gerekiyordu ya belkide markadan fark eder inşallah gönlünüzden geçen nasip olsun en kısa zamanda ♥️
Yhmerve cennetkusum16 maalesef sadece 7-8 değerlendirebildik eşim şehir dışı çalışıyor bir kaç gün evde olamayacak 🥲
Yaademm Yhmerve ben sizi hatırlayamadım maalesef çok kişiyle konstum bide isimler falan değişiyor🙂 evet bu adetimde basliycaz inşallah birkaç test vardı onların çıkmasını bekledik