Merhaba güzel anneler.🌺
22 günlük prematüre dünyaya gelmis bir bebeğim var . 6 gün yoğun bakım sürecimiz oldu. Bebeğimizi taburcu ederken 2 buçuk , 3 saatte bir beslemem gerektigini söyledi doktorumuz. Bende öyle yapıyorum fakat bebeğimin emme refleksi zayıf olduğu için beslenmesi çok uzun sürüyor. 1 - 1 buçuk saat sagdigim anne sütünü içmesi suruyor . Gaz çıkarma Faslıda işin icine girince 2 saati buluyor surecimiz. Yarım saat bile uyuyamadan yeni mama saatimiz geliyor. Size sormak istediğim 2 buçuk saatte besleyeceksem mamayı içmeye başladığında mi sure basliyor yoksa bitirdikten 2 buçuk saat sonra mı ? Birde bazen emerken uyuyakaliyor gaz çıkarmadan yatirmali miyim direk , yoksa uyandırıp gazını mi cikarmaliyim ? Şimdiden yorum yapan herkese çok teşekkür ederim 🥰 hemen dönüş yapamazsam gönül koymayın bu taze anneye , yaptığınız her yorumu okuyacagim