songldlklts Merhaba bebeğim yenidoğduğu dönemde sürekli memedeydi sütüm vardı çünkü sürekli şişti ve akıyordu sezeryan olmuştum ve çok ağrım vardı sürekli memede tutuyordum biraz emiyordu bırakıyordu sürekli uyandırıp emmesini bekliyordum göğüslerim asla boşalmıyordu ilk çocuk çok deneyimsizim boşalmayan göğsü sağmak istediğimde sağma çocuğa ver dediler sürekli sonrasında aktif boşalma olmadığı için sütüm çekildi ve ağır bi depresyona girdim mama vermeye başladım gece gündüz sağıp emzirsemde eskisi gibi gelmedi sütüm bebeğimde biberona alıştığı için emmedi bidaha kendimi çok suçluyorum bebeğim 4,5 aylık oldu ama hala kabullenemiyorum toplum içine bu yüzden aylarca çıkamadım hala konusunu açan insanlar olunca ağlıyorum çok suçluyorum kendimi nasıl aşıcam bu durumu bilmiyorum çok üzülüyorum
blueberryyy__ songldlklts hiç o güzel canını sıkma herkes herşeyi söyler. Bebeğin sağlıklı mı mutlu mu ona odaklan. Doğum yaptığım gün sütüm geliyordu bebeğimde beni emmişti. Ertesi gün eve geldik şaka gibi kesildi sütüm. 2 gün boyunca mama verdik. Sonra mememi sağa sağa sütüm geldi. Ama bebeğim bir daha beni asla emmedi. 3 ay 20 günlük o gün bugündür sağıp veriyorum. Çok üzülüyorum hala çabalıyorum ama emmiyor beni. Yapacak birşey yok. Çevremde sağmak biberonla vermek kolay tabi diyen asalak çok oldu. Aslında emzirmek çok daha kolay. Takmamaya öğrendim artık çünkü bebeğim maşallah çok sağlıklı kilosu çok çok yerinde 8 kilo şuan. Ve en önemlisi mutlu. Böyle düşünmek lazım
karpuz_ songldlklts hiç canını sıkma canım bende emziremedim naptıysam da emmedi sütümde az vardı zaten olan da gitti öylece kendimi paraladım sürekli emzir emzir baskısı vardı ama yeter artık dedim kendimi paralamayı bıraktım çünkü olmayınca gerçekten olmuyor emmeyen bebek emmiyor. Hala daha mama konusu açılır ve ah vah ederler ama artık umrumda değiller önemli olan bebeğimin sağlıklı olması çünkü. Asla üzülme
aydint Olmuşa çare yok, nasibino kadarmış sağlığı yerinde olsun karnı illaki doyar, sadece buna takılıp sağlığını kaybetme sen iyi ol ki bebeğine neşe saçasın, böyle olması gerekiyormuş diyip önüne bak
erd_mell blueberryyy__ benim bebeğim de 4 aylık ben de sağarak bekliyorum silikon uçla günde 2 3 kez de emzirmeye çalışıyorum ama çok pasif geçiyor Birgün silikonu bırakır da beni Cok Cok emer diye umut ediyorum sizin bebek sonrada emdi mi
adnbtl Ben oğlumu tekrar doğurup tekrar büyütmek isterdim ben tecrübesizdim hadi yanımdakilerde bana hiç yardımcı olmadı ilk 40 gün bebek açlıktan ağlarmış annemde kayınvalidem de ilk günler çocuğu akşamları hep uyutmaya çalıştı ben bilmiyordum onu yanımda tutup emzirmem gerektiğini 3.5 aylığa kadar emzirebildim sonrasında ama bebek sarılık olmuştu 1 haftada ve mama önermişlerdi mamaya da başlayınca zar zor o zamana kadar emzirdim
sanathanimm34 senin elinde olan bir şey değilmiş. bebeğinin sütünde nasibi o kadarmış. ilk bebekte her anne farklı bir şey öğreniyor. üzme kendini bebeğin sağlıklı ise bunları kafaya takma. ben sağımın çok faydasını gördüm. 2 ay sağıp buzluğa attım. süt arz talep meselesidir bebek ne kadar emerse o kadar çoğalıyor. he bazen emsede sütün azdır buna bir şey diyemeyiz. mesela benim ablamda sağma mak. gereksiz bulmuştu hast çantasına ama benim için nimetti. bebek emse dahi geri kalanı onla sağıp boşaltıyordum.
blueberryyy__ erd_mell 6 aylık oldu hala emmedi emmez zaten bu saatten sonra da uğraşmıyorum zaten. Hala sağımla besliyorum