Aselduru88 Bebegm daha 8 günlük memede 10 dk duruyo yarısı uyku yarısı emme tam dalacak yerıne bırakınca uyanıyo doymuyo galiba deyip mama veriyorm kafayı yıcem mama da vermek istemiyorum ama uykusuz kalıyorum artk sütüm az mı geliyo ikilemini filan yasıyorm
3kedili2bebekli Aselduru88 hayır bebeğiniz anne sütü kokusunu alınca mayisiyor ve uyuyor 10 dk emmek yeterli değil haliyle uyuklamasina izin vermeyin çenesini dürtün topugunu sıkın burnunu kaşıyın dürtün doğru düzgün en az yarım saat 15 dk bir meme 15 dk diğer meme emzirin mamaya ihtiyacınız kalmaz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aselduru88 sütüm az mı geliyo Göğüslerin şişmiyor mu? Sütünüzü arttırmak için her emzirme sonrası sağım yapın.
babyandmom_ Aselduru88 benim bebeğim doğduğundan bu yana 5 dakikadan fazla emmedi. Dakikalara takılma. Çişli bezine, emdikten sonra huzurlu mu ona bak
Aselduru88 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala şişlik yok zaten kücücuk goguslerm var bazen sertlesiyo gibi hissediyorum okdr
mervosss Daha çok küçük midesi hızlı doyar hızlı acıkır uykusu düzensiz olur annesi sensin sen daha iyi bilirsin tabi ki ama doymasa sürekli ağlar bence mamaya hiç gerek yok canım 2 saatte bir emzirsen yeterli