Kızlar bebeğim 3.250 doğdu sonrasında 2700 e düştü. 20 günlükken tartıldığında doğum kilosuna yeniden ulaşmıştı. Doktor az kilo aldığını söyledi ve anne sütünün yetersiz olduğunu söyleyerek mamaya başlattı. Şu an 1 ay 20 günlüğüz 4 kilo almış hala normale göre az sanki. Doktorumuz 15 günde 500 gr 1 ayda da 1 kg almış olması gerek dedi. Kan tahlilleri falan normal 2 hafta önce yaptırmıştık. İdrar yolu enfeksiyonu vardı antibiyotik kullandık 1 hafta doktor geçmiştir diyerek bir daha tahlil almadı. Zaten çok yüksek değilmiş idrar yolu enfeksiyonu. Benim gibi olan var mı az mı normal mi? Mama olarak da aptamil prosyneo kullanıyoruz acaba mamayı mı değiştirmeliyim. Mamamız da bazen ishal yapıyor bazen kabız. Hem mama hem meme veriyorum acaba sütümde mi sorun var bazen emince çıkartıyor sütümü?