gozdeozdem 29 aylık iken oğlum öğrendi ilk gece çok hareketliydi çişi geldiğini düşünüp oturttum ama çok ağladı yapmadı ertesi gece uyurken yine hareketlenmeye başladı çişi gelmişti tutuyordu çiş deyip kaldırdım ama yine ağladı yapmadı uyumak istedi bende sormayı ve kaldırmayı bıraktım geceleri 2 kere falan altına kaçırdı sonrasında hiç yapmadı öğreneli 1.5 ay falan oluyor arada gece çişi gelince söylüyor yapıyor ama genel olarak yapmıyor tutuyor sabaha kadar