Canoglum72 tekt olsan yetemiyorsun ki hicbir zaman sonuçta superman değilsen😉
2 oglum var büyük 3 yasindaydi minik oldugunda suan 4.5 1.5 yaşları sabah uyanir uyanmaz birbirlerini ariyolar kavgada etseler birbirlerini çok seviyolar.
Ben büyüğe arkads olsun diye istedim 2. Çocuktan ck emin değildim ama Allah verdi iyki de
Biri uyusa oteki basima cikiyo hemen birbirlerini iyi idare ediyolar🤗