Kitsu 4 buçuk aylık tam çektirmedi ama diş eti bembeyaz aft yara gibi. Sizce diş mi aft mı doktora götürsem mi
Aseldurumom_ Kitsu Normal canım dişler yerleşmiş gelmeye hazırlanıyorlar kolaylıkla çıkarsın hepsini ♥️
anisa Kitsu Hayırlı olsun, diş çıkarıyor. Tetagil diş granülünü kullanın hafif geçirecek, ağrısınıda yatıştıracak
Kitsu anisa 4.bucuk ay sadece anne sütü ile besleniyor bir şey olur mu ağır gelir mi bir de ne zaman vereceğim kızımin karakteri huysuz anlayamıyorum gıcıklık mi yapıyor canı mi aciyor
anisa Kitsu diş çıkartma döneminde normaldir huysuzluk yapmaları. Benim kızımda çok huysuz, kaprisliydi. Bu ilaç bebekler için, doktorumuz önermişti, sadece damağına sürüyorsun yada eline verin kendi ağzına alsın
anisa Kitsu yada oyuncak dişliğini buzlukta bekletin, bebeğinizin eline verin, oda sakinleştiriyor. Korkmayın zararı yoktur
rumeysaatk Kitsu tetagil çok güzel rahatlatıyor vede uyku yapıyor ben genelde uyku öncesi verip diş etine masaj yapıyorum hem rahatlasın hemde kolay uykuya geçsin diye
Kitsu rumeysaatk yaa yolumuz uzun yani. Kaç aylıktı acaba tedagil.kullandiginizda ayrıca teşekkür ederim 💚
linaezgis rumeysaatk merhaba benim de bebeğim 5 aylım diş çıkarıyor eşim eczaneden tetagil almış toz halinde korktum kullanamadım siz kullandınızmı bir zararı varmı kullanıyımı bende
linaezgis rumeysaatk merhaba benim de bebeğim 5 aylım diş çıkarıyor eşim eczaneden tetagil almış toz halinde korktum kullanamadım siz kullandınızmı bir zararı varmı kullanıyımı bende