gulturkyilmaz Kızlar hipp aşırı kusturuyor bebeğim 3 aylık zaten reflüsüde vardı. Kaka sorunumuzda var 3 4 günde bir? Bunlara göre uygun mama öneriniz nedir?
blackbird gulturkyilmaz biz kullandık hala kullanıyorum memnunum aslında. Ama anne sütü + mama gidiyoruz zaten çok vermiyorum zorda kalmadıkça