Winner Kuzenim bebeğini spaya götürmş ve eve gelince aşırı pişman olmuş ağlayıp duruyo enfeksiyon kapar mı diye. 40 günlük ayrıca. Spaya gidip de sorun yaşayan var mı. Telaş etmemek elde değil keşke götürmeseydinn dedim ama
KendiEvimdeDeplasmandayim Winner ne olacak ki bende 40ında götürdüm şuan 4aylık bi sorun yaşamadım gayette eğlendik
gulnazaslan Winner merhaba 40 uçurtmasında bende bebeğimi götürdüm.tamamen gideceğiniz yerin hijyenik açısından iyi olması gerektiğidir.iyi seçmeniz gerekiyor