pinar2222 oğlum 3 yaşına girecek ona 6 numara kullanıyorum 😅 soft care ile premium olan mavi pakete göre bir tık büyük . Çok uzun süre ısrarla molfix kullanmış bir insan olarak söylüyorum taşırıyor bacım ya . Sleepy BİONATURAL olanı mutlaka denemeni tavsiye ederim ishal kakişi bile taşırmıyor 🤌 ama BİONATURAL olanı