dgltkn Bebeğe göre değişir. Oğlumda 5 aydan sonra yavaş yavaş oturtmaya başlamıştım kendini çok saldığı için. Şimdi kızım 4 aylık oluyor ,3 ay kontrolünde doktorumuz kucağınızda günde 5 dk pturtabilirsiniz demişti. Baş kontrolü çok iyi çünkü sürekli kendini kaldırıyor yatarken 😅