girlmomm Sorum yukarda Kidsfer kullananlar memnun musunuz kızım 22 aylık doktorumuz kan ilacı olarak onu önerdi ama dişlerde falan bazıları problem oluyor ya ondan yorumlarınızı almak istedim
KendiEvimdeDeplasmandayim girlmomm benim kızımda 4aylık doktor bunu yazmış bulamadık eczane getirtecek yarın alacağız. Bende bekliyim burda
Annegibi2006 girlmomm biz kullandık memnun kaldım ama ağzına direk damlarınca kustu sürekli mamasına karıştırıp veriyordum
aslancmom KendiEvimdeDeplasmandayim merhaba kullanıyor musunuz memnun musunuz biz sidefer kullanıyoruz çok dokundu gaz yapıyor kidsferi denemek istiyorum
Annegibi2006 girlmomm tadı farklı sanırım diğerlerinden benim oğlum hiç sevmedi kaşıkla kabul ettiyse o da mantıklı
KendiEvimdeDeplasmandayim aslancmom merhaba kullanıyoruz kızım 9aylık olacak. Gaz sorunu yaşamadık ama kan önümüzdeki ay vereceğiz değerleri nasıldır onu bilmiyorum
urasesra Kidsfer kullananlar kaç damla veriyorsunuz. Bebeğim 4 aylık 6.5 kg eczane 15 damla verin dedi. Doktor kilosu başıma bir damla dedi. Sizler nasıl kullanıyorsunuz?
deepwater Biz kullandık ama değerlerimiz iyi gelmedi. Doktorun önerisiyle fermixe geçtik bunların değerlikleri oluyormuş en iyisi fermix dedi bana
munalkad girlmomm microfer kullanıyorum memnunum. Bir kere bestiron aldık onun tadı daha iyi ama kabızlığı artırdı.