dgltkn Kızlar nasıl süt sağımı yapıyorsunuz mesela bebeğim az emiyor ama ben doydugunu düşünmediğim için sağmıyorum birdaha emer diye sonra öyle kalıyor hem sağınca çok azıcık çıkıyor nasıl yapıyorsunuz??
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala dgltkn Kızımı emzirirken hiç sağım yapmadım. Bunda yapıyorum, çünkü göğüslerim çok rahatsız ediyor. Kızımda nasıl sağmadan durabilmişim 🤷🏻♀️ 😁 Göğüslerim terbiyelendkten sonra sağmam
ikibaloglanannesi dgltkn İlk oğlumda da yaptım. Şu an ikinci oğlum 23 günlük düzenli sağım yapıyorum. Kiwi marka. Her emme sonrası 15 dk sağım yapıyorum mutlaka. Süt artınca süt saklama poşetlerine tarih saat yazıp stokluyorum.
twobabymom_ Bebeğin emdikten sonra emdiği göğsünü sağ canım az çıksa da sağ zamanla çoğalır bir de ben maalesef sevemedigim için yapamıyorum ama tahin öneren çok annemiz var süt sağımında gerçekten çok faydasını gördüm diyen tahin ve kuru dut
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala dgltkn 40 çıktıktan sonralarda, bebeğinizin emmesi güçlendikçe. Siz kaç günlksnüz