kaya08 Kızlar 11 aylık oğluma oto koltuğu almayı düşünüyoruz fazlada zamanımız yok uzun yola gidicez önerileriniz tavsiyeleriniz benim için önemli
papatyam-34 kaya08 2.5 senedir prego strongfix kullanıyorum çok memnunum oğlum 2 yaşına kadar kullandı şimdi de kızım kullanıyor ben çok memnunum
tuv kaya08 ya şey sormak istiyorum benim de oğlum 10 aylık ama bi ay erken de doğdu bazen heyecandan titiriyor el kol gerdiriyor hareket ettiriyor yada kollarını çırpması ve ismine daha tam bakamıyor normal midir sizin nasıldı gelişim süreciniz
kaya08 tuv yüksek mi peki çocuğunuz dışarıyı görebiliyor mu çünkü bazı bebekler görmediği için oturmak istemiyolarmış da
kaya08 tuv benim oğlumda heyecanlandığında titriyor elleri kolları kıpır kıpır oluyor ama adını söylediğimizde bakıyor ancak bakmaması anormal mi bilmiyorum her bebeğin gelişimi farklıdır sonuçta doktorunuzla görüşmeniz daha doğru gibi sanki