Bennureyla Arkadaşlar bir araba bakmaya gittik adam nakit 85 bin istiyor geri kalanını bankadan gönderin diyor. Ne alaka vergiden felan mı kaçmak istiyor ? Yoksa dolandırıcı mı ?
Mnli Bennureyla evet vergiyi düşük göstermek için olabilir araç şahıs şirketi üzerine kayıtlı ise ama tanımadığınız kişiden ona girmeyin noterde soruyorlar size tamamını ödediniz mi adama soruyorlar aldın mı evet denince satış oluyor yoksa herhangi bir sorunda hak iddia edemezsiniz
Bennureyla Rabiiul Mnli bence de çok haklısınız. Şirketten bayi yani sanırım vergi için çünkü bize noterde 100 bin az söyleyin sonra bana 100 bin elden verirsiniz dedi. Şimdi detaylı sordum eşime. Eğer noterden sonraysa dolandırılmayız ama yine de vergi kaçırmış oluyorlar onlar. Yine de tekrar düşüneceğiz
Rabiiul Bennureyla düşük gösterirken siz satarken 100 bin fazla yazdıracaksınız bu sefer noter size soracak neden 100 bin fazlaya satıyorsun ne ekstrası var diye bi ara böyle bir durum olmuştu pek detaylı hatırlamıyorum