nurella0602 Merhaba çalışan anneler emzirme iznini ne kadar süre kullandınız ? Şirketim 6 ay diyor sürekli anlamsız bir şekilde ben 1 yaşa kadar diye biliyorum. Özel sektör de çalışıyorum. Yardımcı olur musunuz ???
revsan_34 Doğum izniniz bittikten sonra ilk 6 ay 3 saat sonra ikinci 6 ay 1,5 saat şeklindedir. Örnek veriyorum 1 Martta doğum izni bitti bu 16 haftalık olan ( 8+8 ) sonra 2 marttan itibaren 6 ay boyunca 3 saat ekime kadar ekimden sonra 6 ay 1,5 saat oluyor