YagmurunAnnesi 123456 Ben canim cok isteyince iciyorum. Ama 2 gun ust uste icince bende bas donmesi yapiyor
deletedmom2200 123456 gaz ve uykusuzluk yapması korkusundan içemiyorum bebişim bi 4-5 aylık olsun doya doya içmek istiyorum 🤷♀️😅
Beren Evet iciyorum ben hic birseyi esirgemiyorum canim isteyince aci da yiyorum gazli icecekte abartmamak kaydiyla
Mrv27 Sezaryen olduğun için anestezi geçsin diye içirmişlerdi o günden beri içiyorum iki günde bir üç günde bir
demetdemircioglu Ben pek sevmedigim halde bu ara inanilmaz canim istiyo usenmezsem yapip iciyorum 1 tane bikac gundur