Kızlar kızım 23 aylık. Hazır olduğunu düşündüğüm için tuvalete giriştik. Tabi bundan önce birkaç sefer oturduk kazımlığa tanıdık tuvalet kitapları şarkıalrı vs vs birden girmedik yani kısacası. Şimdi şöyle bişey var normal ni anormal mi bu ne kadar sürecek. Kızım sanki lazımlığa yapmaya inatlaşıyor kaka diyor 2. Gündür (tuvalete başlamamızın 2. Günü) ama gidiyoruz hrp boş dönüyoruz yapması gerektiği vakitleri biliyorum o vakitleri de geçiyor artık kakası tutuyor yani bence yapmamak için bu yollardan geçenler yardım edebilir mi