2.5 yaşında oğlum var bugün çok uslu ve sakindi dedim ki hadi dışarı çıkalım hazırlandık parka gittik anam bir değişti size anlatamam nasıl ağlıyor ve ortada sebep yok 😂 Neyse sakinleşti bir iki kaydı marketi görünce gitmek istedi gittik dondurma aldım tam bi tane yaladı kırıldı yere düştü onun için de ağladı ama çok sürmedi bi daha alalım falan dedim ama istemedi kedi gördü kaçtı diye ağlamaya başladı sonra arkadaşım ile karşılaştık kahveye çağırdı ısrar edince dayanamadım gittik yarım saat oturdum onda da sürekli ağladı anne gel diyerek gidiyorum yanına oturuyorum noldu diyorum bir şey demeden ağlıyor kalktım eve geldim kapıdan içeri bir girdim o ağlayan çocuk yok oldu domates istedi bi güzel onu yedi sonra gitti kitaplarını getirdi beraber kitap baktık sıkıldı gitti şimdi bisikletine biniyor ve gayet neşeli ama dışarı çıkınca bi haller oluyor oysa ben can atıyorum havaları böyle güzel gördükçe çıkıp gezesim geliyor ama oğlumun öyle değil inşallah oda sever dışarıyı 🥲 Çok merak ediyorum sizin çocuklarınız nasıl seviyor mu dışarısını veya ben dışarıyı sevdirmek için ne yapabilirim 😂