pnnrrr Merhabalar ben bebeğimi kucağımda yan yatırıp oda oda turlayarak ve birazda kolumda sallayarak uyutuyorum ancak artık zorlanmaya başladım. Sizler nasıl uyutuyorsunuz? Bazen emerek uyuyor ama o da her zaman değil.