erdogmus Merhabalar ,yakın zamanda çalışmaya başlayacağım emzirirken süt stoğuda yapmak gerekiyor ama sağınca süt az geliyor ,aranızda bu şekilde süt stoğu yapabilen var mı? :)
ikibaloglanannesi Çalışmıyorum ben ama dışarıda isim vs olur diye stok yapıyorum.Süt saklama poşetlerine koyuyorum ben. İkinci bebeğim 23 günlük şu an. 30 cc bile çıksa koyuyorum. Gündüz sütleri ile gece sütlerini sağınca üzerine saat atarak ayrı ayrı topla demişti bana ilk bebeğim de hemşire. O yüzden gündüz sağdigim ile gece sağdigim sütü ayrı stokluyorum.