Zehrakizim Merhaba hanimlar, bebeğim 1ay 3günlük son 10gündür kakasını 3günde bir yapıyor. Yapınca da baya fazla yapıyor. Ama kabızlık yok normal sıvı sarı renkde. Bu arada günde iki sefer mama(evolvia) veriyorum. Ama anne sütü de alıyor. Bu normal midir?
ZeynepSareMom Zehrakizim canim anne sütunun cogu bagirsaklarda emildiği için uzun sure kaka yapmamasi normal..15 gün bile sürebilir..Yenidoğan bebeğin 15 günde bir yapmasi veya günde 15 kere yapmasi normalmis 😊
Zehra_Asiye Zehrakizim normal canim 3 aylik oluncaya kadar 10-7-5-3-1 olarak yapma günleri azaldi. Yaptiginda da yanimda 2-3 bez fazladan bulunduruyirdum onlarida dolduruyordu.
Alvinasevin Ben sdc emziriyorum 3 aylik olanakdr 10 gunde bir yapiyordu. Simdi pazartesi den beri sukur hergûn yamiyor. Sdc anne sutu icin bebeklerde normal mis