peramomms benim de kızım 11 aylık . Malesef iştahsız. Bende sürekli zorluyorum oyunla yediricem diye canım çıkıyor . Doktora henüz gitmedık yakında kontrole gideceğiz ama zayıf olduğundan eminim . 2.5 ay önce ortalamaydı ama suan baya gerilere düştük emini.
Sabah 09:30 kahvaltı
10:30 90 cc mama
14:30 öğle yemeği
17:00 meyve yoğurt
20:00 akşam yemeği
Gece 1 kez mama