geç kaldım biliyorum ama yemiyordu hasta olduğu dönemler mamaya güvendik ama artık zamanı geldi bırakması lazım inşallah tabi ama kararlıyım aralar da süt veriyorum gece oda, yemeye düşsün istiyorum artık devam edeniniz varmı hala birde tuvalet hakkında bilgi almak istiyorum kızlar 2 yaşında başlayacağız sürece siz kaç yaşında bıraktırdınız sanirim en zorlu süreç dimi🤕