KeremikoMoM_ 3,5 aylık sliing biliyorum hatta kangurunun yeni doğan minderlisini alayım dedim doktor hiçbirini önermiyorum diyince kaldı bizimki kucakta. Bi de kucak çok seviyor devamlı kucakta gezmek istiyor uykuyla aramız hiç yok en azından dışarı çıksa belki uyur yorulur vs diye dışarı çıkma çareleri arıyorum