alperensen Kızlar oğlum 5 aylık oldu koltuğu alıcam ama fikrinize ihtiyacım var. 0-18 mi almak daha mantıklı yoksa 0-36 yardımcı olur musunuz bana🤗
smnbr alperensen Adac testi olanlarda 0-36 kg seçeceği yok Bence 0-18 kg alın Ben avova almıştım memnunum
obobok Besafe ısofıx c3 3 kademe yarıs pozisyonu adac testli olması ve biçok markaya göre yüksek olmasından dolayı cok cok memnunum. 6 aylıkken almıştık. Oğlum 28 aylık hala hergün kullanırız
maysamoms33 alperensen ben e bebekten bakıyorum orda da çeşit fazla alıp pişman olmak istemiyorum yani baya bir kullanılacak birşey sonuçta ama bulamadım daha valla