Selam kızlar oğlum 11 aylıkken emekledi tutunarak sıralıyor duvarlardan eşyalardan tutunarak yürüyor oda değiştiriyor eğilip yerden birşey alıp kalkıyor ama desteksiz yürümeye gelince elimizi bırakmıyor hemen yere çöküyor bunu nasıl yenebiliriz ne yapmam lazım biliyorum 18 aya kadar normal ama her ne kadar ben bilgili olsamda çevremdeki bilgisizler yüzünden takmaya başladım sürekli aa daha yürümüyor mu tembel vs kelimeler kullanıyorlar bende ister istemez sinirleniyorum😔