Annemkuzum12 bizde de doğuştan ve kakada kan çok fazla gaz huzursuzluk uyumama kusma horlar gibi nefes alma falan vardı . 7 ay kadar zorla emzirdim emmedi reddediyordu hep rahatsızdı gibi . Alfamino kötü diyorlar ama baştan bu yana kullanıyorum. Eğer küçükken alışırlarsa içiyorlar açıkçası. Vanilya şurubu falan deneyen var içmeyenler için . Zaten 4 marka var alerji maması benim doktorum bunu önermişti. Türkiye de bir ara bulunmuyordu mama mecburen NEOCATE geçtim 1 yaş altında aroma olmuyor bir yaş sonrası rapor da sorun oluyormuş ve kalorisi karşılamıyor diye junior a geçmiştik ama ne yaptıysam içmedi öğürdü hep bende ücretle aldım denedim alfamino tekrar gelmişti piyasaya baktım içiyor hala da devam ediyor. Evolvia falan var bir de aptamil de var bir tane hangisini çerse denersiniz. Çocuk doktorlarında numune oluyor rica eder alırsınız pahalılar çünkü içmezse çöp.