5 gün sonra 4 aylık oluyor oğlum. Maalesef ağlama krizlerimiz başladı. Anlamsız yere sürekli bi ağlamalar,meme emmek istememeler. Uyku desen zaten yok. Normalde ilk yatırdığımda derin uykuya geçerdi şimdi kıpır kıpır. Gece 3-4 kez kalkıyoruz onlarda da zaten 1 saat ayaktayız günde 3 saat uykuyla duruyorum nerdeyse. Çok yoruldum kafam kazan gibi artık. Gündüz sürekli kucakta durmak istiyo kahvaltı bile yapamıyorum nerdeyse. Bu şekilde sorun yaşayan anneler siz neler yaptınız biraz motivasyon istiyorum sanırım 😌