34 günlük bebeğim genelde 5 dk aktif emiyor uyuyor sütün gelen o ilk akışkan kısmını emiyor yağlı kısmını emmiyor meme değiştirince tekrar emmeye devam ediyor hızlı geldiği için diğer memede yavaşladığı için çekmek ona zor geliyor. Bu yüzden yeterince beslenemeyip sütün yağlı kısmını almadığını düşünüyorum. Bu konu hakkında bilgisi önerisi olan var mı? Bir de emerken birden kendini geri çekiyor mememi ağzından ayırmıyor onuda çekiyor