karpuz_ teşekkür ederim bende götürmeyi düşünüyorum da terslenmekten hiç hoşlanmıyorum sağlık ocağına götür falan derler diye götürmeye çekindim kimseyle laf dalaşına girecek halim yok çünkü..:(
aryabebek473_ doktorların ne dediği belli mi? ateş olunca getiriyoruz da burun akıntısına neden acile getirdin sağlık ocağına çıkar diyebilir.